Rabu, 5 Oktober 2011

Kau...



Bismillah

Ana ingin kongsikan puisi

yang mungkin sahabt boleh renungkan




<><><><><><><><><><><><><><>




Kau hadir dalam hidupku

Kau membebaskan aku dari mentera kesedihan

Yang melingkari hidupku

Entah apa silapku kau menolak aku ke tepi

Hati yang pernah kau patahkan dulu

Itulah hatiku

Aku sentiasa yakin dan pasti

Tanpamu disisi hidupku tak bererti...

Dengarlah jeritan kesunyian hatiku

Yang kecewa denganmu

Aku tak inginkan dirimu lagi

Lihatlah kekosongan hatiku

Tiada lagi tempat dihatiku untukmu

Tapi..

Itu yang ku katakan dulu

Sewaktu kau tinggalkan aku dan dilukaimu

Akhirnya aku mengerti dan pasti

Aku jumpa dengan apa yang aku cari

Seseorang untuk dicintai

Untuk berpaut

Untuk menjadi inspirasiku

Seseorang untuk di belai dan

Untuk ku hargainya dalam hidupku...

Kerana kau telah pergi

Aku pernah hilang rasa ingin hidup lagi

Sampai saat itu

Aku tahu segalanya tentang hidupku

Aku tertanya-tanya pada diriku sendiri

Bagaimana untuk kembalikan dirimu dalam hidupku

Kerana dirimu...

Yang membuat aku tersenyum hari ini..




<><><><><><><><><><><><><><>




p/s : rujukan @ sumber...cari sendiri ea...sekadar renungan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan